SKUPINA BIZ


.....................................................
Ondřej Marek (art director, kreativa, grafika)
Martin Vlček (analýza, vývoj, optimalizace)
Matěj Pavlík (vývoj)
Dana Marková (copywriter)
.....................................................


Skupina BIZ je projekt, který dává dohromady společnost haly.biz.
Ta staví po celé ČR i mimo ni montované haly. Sklady, hangáry pro letadla a nově i administrativní budovy a interiéry.

SKUPINA BIZ

Za dlouhou dobu jejich působení na trhu si vytvořili celkem promyšlený způsob firemní struktury. Vytvořili divize specialistů, které ``najímají`` na zakázky.

Engineering
Mont
Marketing
Projekt
Leasing
Office

Pro některé zakázky jsou potřeba jenom nějaké specializace, pro jiné všechny. Od toho je projektový manager, který to určí a s klientem vykomunikuje.

VIZE SPOLEČNOSTI

Rýdi by v budoucnu postavili coworkingové prostory, kde budou mít všechny tyto specializace zázemí. Myslet se bude ale také na relaxační, volnočasové a společensky kulturní zóny.

Rádi by stále posilovali jednotlivé divize a využívali jejich potenciál v širokém spektru podnikání.


ZADÁNÍ

Zadání bylo celkem jasné.

1) Vtěsnat jejich vizi kreativního, moderního, svobodného, ale zodpovědného pracovního prostředí do jednoho loga.

2) Vizuálně znázornit vazbu jednotlivých specializací

3) Vtvořit zajímavý vizuální jazyk, který by oslovil tvůrčí osobnosti a neodradil klienta.

4) Vybudovat jasnou hyrearchii ve firemní komunikaci. Aby bylo jasné, co je skupinaBIZ, co jsou její divize a co jsou firmy, které využívají zázemí BIZ.


ŘEŠENÍ

Nejobtížnější bylo vymyslet příměr a metaforu pro docela složitý organizmus. Vsadili jsme na kouzlo stavebnice (merkur, lego,...).
Z toho celkem jasně plyne princip. Každý dílek může fungovat samostatně, ale mnohem lepšího výsledku dosáhne při spojení s ostatními dílky.

Vizuál loga jsme doplnili o základní texty a claimy. Vznikl tak celkem srozumitelný a jasný vizuál, který dokáže popsat princip v několika sekundách.