RETELA - REMOBIL


.....................................................
Ondřej Marek (art director, kreativa, grafika)
Martin Vlček (analýza, UI, vývoj, optimalizace)
Dana Marková (copywriter)
.....................................................


Společnost zajišťuje recyklaci nepoužívaných mobilních telefonů, tabletů a příslušenství.

Společnost Retela přišla s požadavkem vytvořit značku, která by se orientovala výhradně na sběr a recyklaci mobilních zařízení ( telefonů, tabletů a příslušenství ).


RETELA - REMOBIL


1) NÁZEV A LOGO
Dlouho jsme si lámali hlavu nad názvem, který by vystihoval zaměření společnosti a zároveň měl ještě volnou doménu na internetu. Recyklace je tak globální pojem s výraznou značkou, že už je téměř nemožné se trochu odlišit, ale zároveň si zachovat identifikovatelný výraz.

První varianty názvu byli až moc sdílné, což se vzdaluje budoucí možnosti budování brandu. (sbermobil, mobilprodobrouvec, mobilsobe, pomozmobilem).
Vzhledem k budoucí nutnosti redesignu samotné Retely jsme názvy osekali až na samotný REmobil, kde předpona RE by spojovala oba brandy a zároveň dávala možnost vtipné PR komunikaci

úrývek z komunikace: Tak to je zaručený RE‑cept na úspěch. Je to trochu RE‑bélie, ale půjde s tím dobře pracovat.

Tak a název byl na světě.


VIZUÁLNÍ STYL

Pro celou vizuální komunikaci jsem zvolili jasnou a snadně čitelnou vektorovou grafiku a vyhnuli se jakýmkoliv fotografiím. Vycházeli jsme z toho, že každý má pod pojmem recyklace jasně zadefinovaný recyklační trojúhelník. Proto i celá komunikace se musí jasně minimalizovat.

BARVY:

Stejně jako piktogram recyklace, tak máme podvědomě zabudovanou i barevnost kontejnerů a sběrných míst. Proto jsme se bez obav pustili do celkem odvážných a jasných barev.


Budeme doufat, že vás projekt potká někde v terénu a pozitivně zaujme. V první vlně se vyrábí sběrné koše, které budou ve větších firmách a v dalším kroku se rozjede masivnější kampaň.

Přejeme projektu hodně štěstí a co nejvíce vybraných mobilů.