.....................................................
Ondřej Marek (art director, kreativa, grafika)
Martin Vlček (analýza, UI, vývoj, optimalizace)
Dana Marková (copywriter)
.....................................................
Pizzerie v Hradci Králové, která chce vyniknout svým nekonvenčním přístupem, vizuálním stylem a CI. Nabízí rozvoz pizzy, burgrů.
Odlišit je nějak od konkurence bylo na nás. Měli jsme už od začátku jejich naprostou důvěru a volné ruce.
No jo, ale když je v Hradci nějakých 8 pizzerií, zdá se že jsou už všechny náboje vystřílené.
Kvalitní suroviny? hm
Originální receptura? hm
Rozvoz zdarma? hm
Plněné okraje? hm, dokonce i párkem
Co ale mělo jen pár nebo vůbec nikdo?
Optimalizovaný web pro mobily.
Objednávkový systém přes telefon.
Aplikaci pro stálé zákazníky.
No a hlavně krabici, která není jenom krabice. :-)
Snažili jsme se najít unikátnost a jako nejsympatičtější nám přišlo to, že budeme lidi prostě bavit.
Objednávkový on-line systém je co možná nejintuitivnější a snažili jsme se, aby nevypadal jako daňové přiznání. V průběhu objednávky na vás sem tam vyskočí pop-up, který vás informuje o dosažení benefitu (bingoooo 2+1 pizza zdarma, burgr zdarma, ...)
A snažili jsme se dosáhnout toho, aby jste měli vždy možnost ohodnotit nebo napsat podnět ke zlepšení.
Stejně nenásilně působí i polep auta a kurýr s mírně familiérním přístupem.
Jakmile zblajznete pizzu, můžete v klidu trávit při vystřihování pizzzza motivu z krabice. To ocení třeba prokrastinující studenti na kolejích nebo rodiny u společné večeře.
Udělali jsme dvě podoby loga, z něhož zdobnější působí spíše jako dekor v Italském špageta stylu.
Název pizzerie i doména byl ale asi největší oříšek :-) Taková blbost a přitom tolik práce. Kdo někdy vymýšlel název firmy a k tomu doménu, asi tuší :-)
A když už jsme udělali něco, co se nám všem líbí, tak to pověsíme i do provozovny a všude tam, kde to jen trochu půjde :-)
Na krabici je vystřihovánka s motivem Hradce Králové. Tahle hra nemá konec a doufáme, že se někomu trpělivému podaří poskládat celé město, které postupně na krabice dotiskneme.
Nevymysleli jsme nic nového, jenom jsme to postavili do nové souvislosti. Doporučujeme třeba na Pint zadat ``paper design``. Je tam opravdu hodně super věcí.
Kampaň určená pro reklamní plochy MHD.
Tvoří jí serie SMSek, které nejčastěji předchází objednání pizzy. Nechali jsme se inspirovat známou ``poslední větou před smrtí``, zprava dobrý!